Joanna, Sweet Fantasy, Żel pod Prysznic Wanilia

Sweet Fantasy to idealne połączenie zabiegu pielęgnacji ciała ze słodką ucztą dla Twoich zmysłów. Żel do mycia o waniliowym zapachu doskonale zadba o woje ciało i uczyni rytuał jego pielęgnacji nadzwyczaj przyjemnym. Kosmetyk doskonale myje i odświeża skórę jednocześnie poprawiając jej nawilżenie. Spróbuj, a będziesz chciała rozkoszować się nim częściej i częściej...

składniki: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycereth-2 Cocoate, Sodium Chloride, Parfum, Coceth-7, PPG-1-PEG-9 Lauryl Glycol Ether, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Polyquaternium-7, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Panthenol, Glycerin, Triethanolamine, Disodium EDTA, Benzyl Benzoate, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Cl 47005, Cl 16255.

Kupiłam w Biedronce za 2,49 zł, pojemność  250 ml. Dość długo chodziłam wokół tego żelu, bo chciałam go wypróbować, napaliłam się na niego strasznie, no i niestety okazało się to co się okazało. W przypadku żeli pod prysznic moim pierwszym kryterium, przy ich wyborze jest zapach. Wanilię lubię, nawet bardzo, ale taką prawdziwą. Ten żel pachnie wanilią z olejku waniliowego do ciast, zmieszanego z olejkiem śmietankowym. Zapach był przyjemny, słodki, nie mdliło mnie po nim, czyli całkiem przyjemny ;-). Wzięłam go sobie do szpitala po porodzie syna i nawet nieźle się sprawdził.
Przy pierwszym otwarciu urwał mi się zawiaski od zatyczki, więc zrobiłam lekkie "hhmmm", ale jakoś przetrwał. Butelka była poręczna, z małym otworem. Sympatyczny przeciętniak, ale raczej nie kupię więcej.
 

Komentarze

Popularne posty