Soraya, Kolagen+Elastyna, Pielęgnacyjny Krem Nawilżających

Pielęgnacyjny krem nawilżający delikatnie, ale skutecznie pielęgnuje skórę, zapewniając odpowiednie nawilżenie oraz wyraźną poprawę elastyczności i gładkości skóry twarzy, szyi i dekoltu. Krem polecany jest dla skóry normalnej, mieszanej i tłustej, także o zwiększonej wrażliwości. Doskonale się wchłania i jest idealny pod makijaż. Zawiera najwyższej jakości, sprawdzone składniki aktywne, których połączone działanie zapewnia optymalną pielęgnację dojrzałej skóry. - Kolagen i Elastyna pochodzenia morskiego – odpowiedniki naturalnych protein skóry, które wspomagają utrzymanie naturalnej elastyczności i jędrności skóry. - Czystą witaminę E – zwaną witaminą młodości, która chroni przed zanieczyszczeniami środowiska i wolnymi rodnikami, dzięki czemu wzmacnia skórę. - Aktywną witaminę A – zwaną witaminą wzrostu, która przyspiesza regenerację komórek, dzięki czemu wygładza skórę i opóźnia procesy starzenia. - Stymulującą witaminę C – silny antyutleniacz, który zwalcza wolne rodniki powodujące starzenie się skóry. Stymuluje syntezę kolagenu, zapobiega pojawianiu się zmarszczek.
 
Składniki: Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Decyl Oleate, Ceteareth-12, Ceteareth-20, Petrolatum, Dimethicone, Propylene Glycol, Soluble Collagen, Hydrolyzed Elastin, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, PEG-8 Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool.
 
Kupiłam w Rossmannie za 6,99 zł. Słoiczek ma pojemność 50 ml. Właściwie to kupił mi ten krem mąż, bo go o to prosiłam, niestety on chciał dobrze i zostałam szczęśliwą posiadaczką dwóch takich słoiczków. W sumie to nie narzekam, ale dawno nie posiadałam dwóch takich samych kremów i nie używałam ich „pod rząd”. Kartonik jest ładny, jeżeli kogoś to interesuje, mnie nigdy to nie obchodziło. W środku znajduje się słoiczek szklany z plastikową nakrętką w kolorze hhmmm morskim. Mi ten kolor kojarzy się z morzem lub laguną, więc tak będę pisać. Zapach również kojarzył mi się z morzem, ze świeżą bryzą. Przy pierwszym słoiczku tak miałam. Przy drugim nie zwracam już na zapach uwagi. Krem jest lekki, biały. Dobrze się rozprowadzał po twarzy. Przy pierwszym słoiczku uważałam, że jest raczej nie dobry w działaniu, bo pozostawał na powierzchni i widać było taką białą warstwę. Teraz, przy drugim słoiczku nie mam takiego problemu, ale po zastanowieniu myślę, że to mogła być wina toniku, który wtedy używałam. Teraz mam inny tonik, który jest o niebo lepszy i nie zauważyłam takiego problemu. Działanie nawilżające jest raczej bardzo przeciętne. Jeżeli Wasza skóra chce pić, to go odradzam. Nie nadaje się do skóry suchej, przesuszonej i problematycznej w tym kierunku. Ogólnie mówiąc ten krem jest sympatycznym średniakiem. Raczej nie wrócę, ale polecam zakup do codziennej pielęgnacji.

Komentarze

Popularne posty