chusteczki cz.5


Tami Baby, Normal, Chusteczki nawilżane z allantoiną i lanoliną


Delikatne chusteczki nawilżane przeznaczone są do codziennej pielęgnacji wrażliwej skóry dzieci i niemowląt. Łagodnie i skutecznie oczyszczają i nawilżają skórę dziecka, pozostawiając na długo uczucie świeżości. Allantoina o właściwościach łagodzących podrażnienia i Lanolina o właściwościach nawilżających, zawarte w hipoalergicznym balsamie zapewniają, że przy codziennym stosowaniu, skora dziecka zachowuje naturalne właściwości. Chusteczki są wykonane z miękkiego materiału, którego powierzchnia przypomina plaster miodu.
 
Składniki: Aqua, Propylene Glycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Allantoin, PEG-75 Lanolin, Methylparaben, Parfum, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Cetylpyrydinium Chloride, Citric Acid.
 
W opakowaniu są 72 chusteczki, zapłaciłam za nie 3,99zł. Wystarczyło mi jedno opakowanie na ok. 5 dni. Bardzo dobre chusteczki. Używałam ich już jakiś czas temu, ale wciąż pamiętam jaka byłam z nich zadowolona. Dobrze się otwierały i zamykały. Chusteczki były odpowiednio wilgotne, już od pierwszej, na samej górze. Ładnie pachniały i dobrze oczyszczały pupę mojej dzidzi. Cena była rewelacyjna. Na pewno jeszcze kupię.

Komentarze

Popularne posty