chusteczki cz.3

Harper Hygienics SA, Cleanic Kindi Dzidziuś Special Care, Chusteczki nawilżające


Chusteczki Cleanic Kindii dzidziuś Special Care zostały specjalnie stworzone do pielęgnacji skóry skłonnej do podrażnień i alergii. Pomagają łagodzić zmiany skórne i chronią naskórek, aby zachować zdrowy wygląd i gładką skórę bez podrażnień. Zawierają balsam z Pantenolem, który doskonale łagodzi podrażnienia i chroni naskórek. Bez parabenów, bez PEG, bez alkoholu. Chusteczki Cleanic Kindii dzidziuś stworzone przy udziale Mam, najlepszych ekspertek w pielęgnacji dzieci. Posiadają pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka.

Składniki: Aqua, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Ethylhexylglycerin, Polyaminopropyl Biguanide, Allantoin, Panthenol, Parfum, Polysorbate 80, Cetyl Acetate, Acetylated Lanolin Alcohol, Sodium Hydroxide.

Kupiłam w sklepie spożywczym, za 3,99 zł. W opakowaniu jest 72 chusteczek pielęgnacyjnych.
Zużyłam to opakowanie w 2,5 dnia, czyli raczej mało wydajne. Ogólnie jakoś nie mam szczęścia to chusteczek Kindii, kompletnie mi nie pasują. Te chociaż ciekawie pachniały, bardzo niespotykanie. Na górze były suche, na dole wręcz z nich kapało i nic nie dawało odwracanie opakowania, żeby zadziałał siła grawitacji. Przy pierwszym otwarciu urwałam za dużo opakowania, później nie chciały się zamykać. Działanie było raczej ok, ale jakoś bez fajerwerków. Dlatego, mimo zachęcającej ceny nie kupię więcej.



Baby Sensitive, Chusteczki nawilżane dla dzieci i niemowląt z naturalnymi olejami
 

Delikatne, bezzapachowe chusteczki przeznaczone są do codziennej pielęgnacji bardzo wrażliwej skóry dzieci i niemowląt. Łagodnie i skutecznie oczyszczają skórę dziecka, zachowując jej naturalne właściwości. Hipoalergiczny płyn nawilżający zawiera naturalne OLEJE SŁONECZNIKOWY i LNIANY o właściwościach natłuszczających, odżywczych i zmiękczających. Nie zawierają substancji z grupy PEG, parabenów, alkoholu i substancji zapachowych. Testowane dermatologicznie.

Składniki: Aqua, Helianthus Annuus Seed, Linum Usitatissimum Oil, Olus Oil, Allantoin, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Rthylhexylglycerin, Xanthan Gum, Sodium Benzoate, Lauryl Glucoside, Polyglyceryl-2-dipolyhydroxystearate, Phenoxyethanol, Glyceryl Oleate, Dicaprylyl Carbonate, Dehydroacetic Acid, Benzoic Acid, Tetrasodium Diacetate, Sodium citrate, Citric Acid.


Kupiłam w hipermarkecie Auchan. W opakowaniu są 72 chusteczki. Cena - ok. 4 zł. Wystarczyły mi na 4,5 dnia. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona. Chusteczki te były rewelacyjne, zupełnie się nie spodziewałam, a tu taka niespodzianka.
Otwieranie i zamykanie było bardzo dobre, nic się nie urywało, ani nie odklejało. Chusteczki były idealnie wilgotne, już od samej góry. Były odpowiednio duże i grube. Pachniały przyjemnie. Nie podrażniały. Były bardzo wydajne. Na pewno kupię ponownie.

Harper Hygienics SA, Cleanic Kindii Skin Balance
 

Chusteczki Kindii Skin Balance zostały stworzone do codziennej pielęgnacji zdrowej skóry niemowląt i dzieci. Zawierają kompleks witamin A+E+F, wspierający zdrowie skóry dziecka. Chusteczki Kindii stworzone są przy udziale Mam, najlepszych ekspertek w pielęgnacji dzieci. Hipoalergiczne, testowane dermatologicznie, formuła bez alkoholu, PEG-ów i parabenów. Posiadają pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka.

Składniki: Aqua, Glycerin, Polysorbate 20, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Ethylhexylglycerin, Polyaminopropyl Biguanide, Allantoin, Parfum, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Linoleic Acid, Polisorbate 80, Cetyl Acetate, Stearyl Acetate, Oleyl Acetate, Acetylated Lanolin Alcohol, Sodium Hydroxide.

Kupiłam w sklepie spożywczym za 3,99 zł. Opakowanie zawiera 72 chusteczki. Wystarczyły mi na 3,5 dnia. Kolejne opakowanie Clinic-ów, którym nie byłam zachwycona. Delikatnie mówiąc.
Przy pierwszym otwarciu rozdarłam opakowanie. Trudno było je zakleić, bo się nie trzymało. Chusteczki wysychały. Były poza tym mało wilgotne. Denerwowały mnie.
Na plus mogę powiedzieć, że były odpowiednio duże i grube, no i cena była zachęcająca. Tych konkretnych chusteczek nie kupię więcej.

Komentarze

Popularne posty