PZ Cussons, Luksja Enrich White Willow & Bluebell Shower Cream 
with Jojoba Pearls (Żel pod prysznic)
Przygotuj się na wyjątkowe doznania pod prysznicem! Żel pod prysznic Luksja Enrich to połączenie intrygującego zapachu z perełkami wypełnionymi odżywczym olejkiem jojoba. Bogata formuła żelu pod prysznic Luksja Enrich nawilży Twoją skórę i sprawi, że będzie ona promieniowała naturalnym pięknem. Potrójny kompleks nawilżający Testowany dermatologicznie Neutralne pH
 
składniki: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates/Steareth-20 Methacrylate Crosspolymer, Glycerin, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Parfum, Salix Alba Bark Extract, Helianthus Annuus Seed Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Lithium Magnesium Sodium Silicate, Tetrasodium Pyrophosphate, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone, Magnezium Chloride, Magnezium Nitrate, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, Benzotriazolyl Dodecyl p-Cresol, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Gelatin, Acacia Senegal Gum, Silica, Mica, Xanthan Gum, Hexyl Cinnamal, Linalool, Cl 77891, Cl 77007, Cl 75470.
 
Kupiłam w sklepie spożywczym za 1,99 zł, pojemność 250 ml. Najbardziej w tym żelu podobał mi się kolor. Żel miał barwę białą, opalizującą z niebieskimi przebłyskami. Ślicznie, po prostu ślicznie to wyglądało. Zapach był taki sobie, bo nie ukrywam, że to było dla mnie najważniejsze. Nie przeszkadzał mi, ale nie był porywający. Lekko perfumowany, a ja za takimi nie przepadałam. Otwór w butelce był dosyć duży, więc zawsze wylewało się z a dużo – nie fajnie. Raczej nie kupię więcej.

Komentarze

Popularne posty