Global Cosmed S.A., Apart Natural, Hipoalergiczny żel pod prysznic Jedwab i Noni
 
 
Naturalne prebiotyki odbudowują i wzmacniają, usuwaną podczas kąpieli korzystną dla człowieka florę bakteryjną. Wspomaga ona ochronę skóry przed chorobotwórczymi mikroorganizmami, podrażnieniami, starzeniem oraz utrata wilgoci.
 
Składniki: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Inulin, Laureth-7 Citrate, Coco Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium PEG-7 Olive Oil Carboxylate, Parfum, Buthylphenyl, Methylpropional, Styrene/Acrylates Copolymer, Sodium Astrocaryum Murumuruale, Hydrolyzed Silk, Citrifolia Fruit Extract, Avena Sativa Kernel Extract, Propylene Glycol, Glyceryl Stearate, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Citric Acid, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone.

Kupiłam ten żel w promocji za 3 zł, w hipermarkecie Auchan. Jego pojemność wynosiła 400 ml. Naczytałam się o tym żelu wielu pozytywnych opinii, więc na fali optymizmu zakupiłam i zużyłam. No i jak się okazało nie byłam zachwycona. Dlatego właśnie uwielbiam testować kosmetyki na sobie i wyrabiać o nich własną opinię. Mi zapach się nie podobał, bo nie ukrywam, że zapach w żelu pod prysznic jest moim głównym kryterium wyboru. Był dosyć mocny, intensywny. Znośny, ale nie przekonywał mnie. W cieplejsze dni raczej by się nie sprawdził. Szybko znikał, na szczęście. Butelka była ładna, poręczna, otwór był duży, więc zawsze wylewało się za dużo, więc szybko znika. Konsystencja była kremowa, taka „treściwa”, biała, opalizująca. Dobrze się rozprowadzał, nie podrażniał, dobrze się pienił, nie wysuszał skóry.
Tego konkretnego żelu nie kupię, nie podobał mi się.

Komentarze

Popularne posty