mydliny

Linda Delikatne mydło w paski Róża i Mleko


Pielęgnacyjne mydło Linda Milk & Rose w biało różowe paski. Aktywna formuła 2ACTIVE wzbogacona naturalnym ekstraktem z owoców dzikiej róży z dodatkiem mleka i witaminy E doskonale odświeży Twoją skórę, pozostawiając ją przyjemnie pachnącą na długi czas. Polecane do codziennej pielęgnacji całego ciała.

 
Składniki: Sodium Tallowate, Sodium Palmate, Sodium Cocoate, Sodium Palm Kernelate, Aqua, Glycerin, Talc, Parfum, Lauric Acid, Palm Acid, Zea Mays Starch, Milk Amino Acids, Sodium Chloride, Propylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Palm Kernel Acid, Rosa Canina Extract, Tetrasodium EDTA, Tetrasodium Etidronate, Buthylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Geraniol, Cl 77891, Cl 14700 Cl 17200.
 
Kupiłam w Biedronce za 0,89 zł, masa -  100g. Właśnie teraz używam pod prysznicem. Jestem nawet zadowolona.  Paski są widoczne na kostce i nie znikają w trakcie używania. Róży to ja za bardzo nie czuję, mleka zresztą też. Raczej w działaniu miałam wrażenie, że czuję mleko, bo mydło ma takie dość łagodne działanie.  Dobrze się pieni, nie podrażnia, nie uczula, nie wysusza. Sympatyczne mydło.
 
 
Fruit Kiss, Sensual, Mydło o zapachu Zielonego Jabłka
Mydło o zapachu owocowym z dodatkiem ekstraktu z jabłka i witaminy E. Polecane do pielęgnacji całego ciała.
 
Składniki: Sodium Tallowate, Aqua, Sodium Cocoate, Glycerin, Talc, Lauric Acid, Parfum, Zea Mays Starch, Sodium Chloride, Propylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Pyrus Malus Fruit Extract, Tetrasodium EDTA, Tetrasodium Etidronate, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Cl 77891, Cl 74160, Cl 11680.
 
Kupiłam w Biedronce za 0,99 zł. Kostka ma masę 100 g. Używam do mycia rąk. Jest zadowalające w działaniu. Jestem lekko zawiedziona zapachem, bo średnio pachnie zielonym jabłkiem. Dość szybko rozmięka w mydelniczce, przez co wygląda to dosyć nieestetycznie. Troszkę wysusza dłonie, zwłaszcza przy częstym stosowaniu, czyli mnie. Dobrze się pieni. Tego konkretnego nie wiem czy

Komentarze

Popularne posty