Tanie malowanie

Wibo, nawilżająca pomadka do ust "Eliksir"




Pomadka ta, dla mnie ma właściwie same zalety:
+ kolor 05 jest bardzo ładny, naturalnie wygląda na ustach, idealnie się z nimi stapia
+ ślicznie pachnie
+ naprawdę nawilża. Mam ostatnio ogromny problem z przesuszeniem ust, pojawiły się jakieś zadziorki i bardzo szybko mi pierzchną. Po jej nałożeniu obawiałam się, że nic z tego nie będzie to wyglądać bardzo nieestetycznie. Jakież było moje zdziwienie, gdy po chwili poczułam ulgę i duże nawilżenie ust. Dodatkowo to nawilżenie utrzymywało się dość długo.
+ bardzo przystępna cena, zwłaszcza w promocji -40% w Rossmannie

Wady:
- opakowanie jest troszkę tandetne, co normalnie mi nie przeszkadza, ale bardzo łatwo je zniszczyć w torebce
- trwałość jest raczej słaba, dość szybko znika z ust i zostaje na kubkach

Komentarze

Popularne posty