J&J

Johnson & Johnson, Johnson`s Baby, Mleczko pielęgnujące
 
 
Mleczko intensywnie pielęgnujące wzbogacone wysokiej jakości oliwką. Delikatnie nawilża i chroni. Stworzone dla noworodka. Nie zawiera parabenów. Formuła minimalizująca ryzyko alergii.
 
Składniki: Aqua, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Stearyl Alcohol, Glyceryl Oleate, Carbomer, Caprylyl Glycol, Ceteareth-6, p-Anisic Acid, Sodium Citrate, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Parfum. 
 
Posiadałam próbkę - 50 ml, tego mleczka. Dostałam ją podczas zakupów w sklepie kosmetycznym. Na samym początku zaznaczam, ze więcej nie kupię, choć był to nawet dobry kosmetyk. nie kupię, bo za bardzo kojarzy mi się z mleczkami dla "dorosłych".
Używałam na skórze mojego 1,5 miesięcznego synka, który ma dosyć suchą skórą. Przy stosowaniu 5 x dziennie rzeczywiście zauważyłam różnicę. ;-)
Nie podrażniał go i nie uczulał. Bardzo dobrze się rozprowadzał i nawet szybko wchłaniał. Zostawiał co prawda taki biały film na skórze, ale szybko znikał.
Konsystencja była troszkę glutowała ( tak jak w "dorosłych" mleczkach). Po użyciu kleiły mi się troszkę ręce. Zapach był delikatny, mleczny, barwa białą.
Sympatyczny produkt, ale dla nas był niewystarczający w działaniu.
 
Johnson & Johnson, Johnson`s Baby, Łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1

 
Specjalnie stworzony dla skóry noworodka. Klinicznie potwierdzone bezpieczeństwo stosowania u noworodków. Wiemy, że skóra noworodka i dziecka jest szczególnie wymagająca : nie jest jeszcze w pełni rozwinięta, przez co częściej ulega zewnętrznym podrażnieniom. Dlatego nasz łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1 został stworzony tak, aby delikatnie myć wrażliwą skórę i włosy dziecka już od pierwszej kąpieli nie powodując podrażnień. łagodny płyn do mycia 3 w 1 to płyn do mycia ciała i włosów oraz płyn do kąpieli w jednym. Nie wysusza skóry jak zwykłe mydło. Hipoalergiczny. Unikalna formuła "No More Tears" jest tak łagodna jak krystalicznie czysta woda. Łagodniejszy niż zwykłe mydło. Naturalne pH. Testowany przez pediatrów. Posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka nr. ZF-K-35/10. Rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Alergologiczne.
 
Skład: Aqua, Coco-Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Citric Acid, Acrylates/C10-30, Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Chloride, Glyceryl Oleate, p-Anisic Acid, sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Parfum.
 
Nie zawiera barwników, mydła i parabenów.
 
Używam go obecnie, właśnie przed chwilą dodałam go do wanienki. Właściwie to nie mam zdania o nim. Nie zachwycił mnie, ale też nie wyrządził krzywdy. Ot taki sympatyczny średniaczek. Mąż kupił do mycia dzidzi i w sumie to już jest z nami jakiś czas, zresztą dużo mi go jeszcze zostało, więc na pewno jest bardzo wydajny. Zrezygnowałam z niego na pewien czas, bo syn ma suchą skórę, a teraz stosuje 1-2 razy w tygodniu.
Duża butelka, poręczna pompka, łatwo się dozuje odpowiednią ilość płynu. Nie pachnie, delikatnie się pieni. Nie podrażnia, nie uczula. Czyli w sumie nijaki jest. Nie wiem czy kupię ponownie.
 
Aktualizacja: na pewno nie kupię ponownie, bo zaczął wzmagać przesuszenie skóry mojego synka.
 

Komentarze

Popularne posty