Codzienna pielęgnacja

Oceania, Shower Gel, Aroma Anti-stress, Relaks i Odprężenie

 


Aromaterapeutyczny żel pod prysznic dzięki zawartości olejków eterycznych  lawendy, patchouli i anyżu w sposób skuteczny i sprawdzony od lat pomaga w redukowaniu efektu stresu, uwalniając od nadmiernych napięć. Kąpiel z żelem Oceania Aroma Anti-stress znakomicie odpręża, wycisza i ułatwia zasypianie. Polecany dla osób potrzebujących relaksu i możliwości oderwania się od codziennych wydarzeń.

Składniki : Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Glycerin, Parfum, Coco Glucoside, Glyceryl Oleate, Citric Acid, Allantoin, Tetrasodium EDTA, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Buthylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Lavandula Angustifolia Oil. Lilicium Verum Oil, Pogostemon Oil, Cl 17200, Cl 42090.

Żel ten jest do kupienia w Biedronce, cena regularna to ok. 3 zł za 500 ml. Ja kupiłam go podczas promocji -20% i zapłaciłam ok. 2 zł.

To nie był najlepszy wybór, pod względem zapachowym Lawenda i Paczula okazały się śmierdziuszkiem małym. Ten żel, dla mnie w ogóle nie pachniał lawendą. To był raczej zapach anyżu, który jest w składzie. Zupełnie mnie nie relaksował, raczej denerwował, więc przy wieczornym prysznicu zupełnie odpadał. Na szczęście przy każdorazowym użyciu wylewało się dosyć sporo zimnego żelu (jeśli komuś się podoba, to niestety, ale szybko się kończy). Nie wiem na czym polegał fenomen tego żelu, ale zawsze był zimny (nie, nie trzymałam go w lodówce. Stał sobie grzeczne w kabinie prysznicowej). Nie wysuszał, nie podrażniał. Pienił się tak średnio. Ogólnie można powiedzieć, że to taki bardzo, bardzo średni kosmetyk. Aha, kolorek był nawet ładny, na początku, zaś z biegiem czasu coraz bardzie kojarzył mi się z denaturatem.
 
 
Rossmann, Isana Med Körperlotion, Balsam do ciała - do pielęgnacji skóry wrażliwej

 
Produkt przyjazny dla skóry. Nie zawiera barwników. Z oliwą z oliwek. Balsam do ciała o delikatnej, kremowej konsystencji został stworzony specjalnie dla potrzeb skóry wrażliwej. Balsam do ciała Isana Med, wzbogacony o oliwkę z oliwek, zapewnia skórze obfite nawilżenie i pozostawia miłe uczucie gładkości. Balsam łatwo się rozprowadza i szybko wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy na skórze. Optymalne nawilżenie. Emulsja o bogatej formule - na bazie wody i oliwki z oliwek. Produkt łagodny dla skóry, przebadany dermatologicznie.
 
Składniki: Aqua, Cocoglycerides, Glycerin, Dicaprylyl Ether, Cetearyl Alcohol, Olea Europaea Fruit Oil, Phenoxyethanol, Pentaerythrityl Distearate, Butyrospermum Parkii Butter, Sodium Stearoyl Glutamate, Carbomer, Parfum, Methylparaben, Tocopherol, Xanthan Gum, Ethylparaben, Sodium Hydroxide, Isobutylparaben, Buthylparaben, Propylparaben.
 
Zapłaciłam 3,99 zł za 250 ml
 
 Nienawidzę tego balsamu jeszcze wciąż, mimo, że już od dość dawna go nie stosuję. Kupiłam go w Rossmannie jedynie ze względu na cenę, a że używam balsamów codziennie to byłam pewna, że zużyję go dość szybko. O ja naiwna. To był pierwszy balsam, którego używałam dość długo, ok. 4 miesięcy. Trzy tej pojemności to po prostu nierealne dla mnie.
 - Opakowanie było twarde, trudne do rozcięcia i ciężko było wydobyć resztki produktu (co niestety zrobiłam, mimo, że go nienawidziłam).
 - Konsystencja była lejąca, dosyć kremowa, a przynajmniej tak miała wyglądać. Dobrze rozprowadzała się po ciele. Zupełnie się nie wchłaniała.
 - Działanie (a właściwie jego brak) : nie nawilżał, nie odżywiał, nie robił nic... chociaż nie, oblepiał człowieka.
 - Zapach mnie odrzucał, po prostu ten kosmetyk śmierdział plastikiem. Zupełnie się nie nadawał po wieczornym prysznicu, z którego człowiek wychodził wypachniony po użyciu żelu.
 
To był najgorszy balsam jaki kiedykolwiek miałam "przyjemność" testować. Chyba nie jest już dostępny i chwała w niebiosach.
 
 
Biedronka, Fruit Kiss Sensual, Mydło o Zapachu Wiśni
 
 
Owocowe mydło o świeżym zapachu, z dodatkiem ekstraktu z soczystej wiśni i witaminy E. Polecane do codziennej pielęgnacji całego ciała.
 
Składniki: Sodium Tallowate, Sodium Palmate, Sodium Cocoate, Sodium Palm Kernelate, Aqua, Glycerin, Talc, Parfum, Sodium Chloride Palm Acid, Propylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Palm Kernel Acid, Zea Mays Starch, Prunus Cerasus Fruit Extract, Tetrasodium EDTA, Tetrasodium Etidronate, Benzyl Salicylate, Coumarin, Limonene, Cl 77891, Cl 14700, Cl 17200.
 
Zapłaciłam za nie 0,89 zł za 100 g.
 
Mydło jak mydło, raczej nie powalało mnie swoim działaniem. Uważałam je wręcz za dosyć słaby produkt. Największe zastrzeżenia mam do tego, że bardzo się "rozmydlało" w mydelniczce, przez co była ona wiecznie obklejona. Powodowało to, że mydło dość szybko znikało, no bo wiecznie takie rozciapane. Poza tym troszkę wysuszało moje dłonie, a przy częstszym ich myciu były naprawdę suche (mimo stosowania kremu do rąk).
Zapach był przyjemny, taki wiśniowo- glicerynowy. Kostka była duża, wyprofilowana od dołu z zaokrąglonymi kantami. Miała ładny kolor.
Pewnie jeszcze kiedyś kupię, zwłaszcza w promocji ;-).
 
 
Nivea, Coconut Almond Oil Care Soap (Mydło w kostce)
 
 
Spraw sobie chwilę przyjemności używając mydła Nivea Kokos i Olejek Migdałowy. Pielęgnująca formuła z cennym olejkiem migdałowym delikatnie myje i rozpieszcza Twoją skórę pozostawiając na niej lekki i świeży zapach kokosa.
 
Składniki: Sodium Tallowate, Aqua, Sodium Cocoate, Sodium Palm Kernelate, Glycerin, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Octyldodecanol Sodium Thiosulfate, Sodium Chloride, Tetrasodium EDTA, Tetrasodium Etidronate, Disteardimonium Hectorite, Limonene, Coumarin, Parfum, Cl 77891.
 
Za kostkę 90 g zapłaciłam 1,10 zł.
 
Wszystkim fanom kokosa polecam to mydełko, bo zapach jest bardzo ładny, ciepły i milusi. Poza tym jest to najzwyklejsze mydło Nivea. Kostka jest stosunkowo niewielka, z zaokrąglonymi kantami i wyprofilowanym spodem. Trochę brzydka początkowo, bo jakieś takie "zacieki" na niej były, ale w miarę używania robiła się ładniejsza. Dobrze się pieni i oczyszcza dłonie i ciało. Nie wysusza (nawet przy częstym stosowaniu) i nie podrażnia. Dość szybko znika, ale mimo to na pewno jeszcze kupię.

Komentarze

Popularne posty