Maseczkowo

AA Oceanic, Energia Natury, Aromatyczna Kawa Relaksująca maseczka wygładzająca
 
 
Kupiłam ją w promocji za 1,99 zł w Lidlu, podczas trwania tygodnia "Kawa i Herbata".
Maseczka znajduje się w dwóch saszetkach, po 5 ml. Wystarczy dokładnie na dwa użycia i ani grama więcej. Nie da się w żaden sposób "zaoszczędzić" choć odrobinę na trzecie użycie. Może to i dobrze, ale o tym za chwilę.
Maseczka ma przyjemną konsystencję, dobrze rozprowadza się po twarzy. Ma kolor biały. Zapach hmm... nie wiem czemu spodziewałam się zapachu kawy lub czegoś do kawy zbliżonego. Tak jednak nie jest. Zapach jest chemiczny, dosyć przyjemny, ale zupełnie mi tu nie pasuje. Kojarzy mi się raczej z balsamem niż z maseczką. Dlatego też w żadnym razie nie czułam się "zrelaksowana" podczas nałożenia na twarz.
Działania "wygłądzającego" też nie zauważyłam. Ani żadnego innego pozytywnego szczerze mówiąc o którym pisze producent:
- nie poprawia elastyczności skóry
- nie mam pojęcia czy przeciwdziała procesom starzenia, no ale po dwukrotnym zastosowaniu to raczej jest to niemożliwe
- nie niweluje cieni
- nie czułam pobudzenia krążenia
- nie zmniejszał obrzęków ( których nie mam)
- nie modelował owalu twarzy

Poza tym, producent przeznaczył tą maseczkę dla skóry suchej i skłonnej do alergii. To jakaś kpina. Mam skórę okresowo przesuszoną - zupełnie nie wiem jak miała mi pomóc, bo nie nawilżała i nie odżywiała. Nie mam natomiast skóry skłonnej do alergii, bo inaczej bym oszalała stosując ją. Nie mogłam wytrzymać 5 minut z nią na twarzy ( producent zaleca 10-15 min). Czułam okropne pieczenie, swędzenie i to, że skóra jakaś taka gorąca się robiła. Masakra zupełna. Nie wiem jak ktoś ze skórą bardziej wrażliwą by wytrzymał .
Dlatego stanowczo odradzam zakup. Jest to najgorsza maseczka jaką miałam "przyjemność" testować ostatnio. Straszne dziadostwo.

Komentarze

Popularne posty