Polskie Kwiaty

 
 
Uroda, Kwiaty Polskie Akacja, krem do rąk przeciw zmarszczkom

oraz

Uroda, Kwiaty Polskie Róża, krem do rąk odmładzający
 
 
Robinia akacjowa
 
Dzika róża

Dwie piękne polskie rośliny (drzewo i krzew), które zostały wykorzystane do pielęgnacji dłoni.
A oto i one :



Kupiłam oba za 5,00 zł w sklepie należącym do sieci Drogeria Natura. Pojemność - 100 ml.

Zacznijmy od Akacji :

Krem jest barwy białej, o dosyć gęstej, przyjemnej konsystencji. Bardzo dobrze się rozprowadza na dłoniach. Szybko wchłania. Działanie nawilżające jest krótkotrwałe i znika wraz z umyciem dłoni. Nie jest to intensywne działanie. Krem można określić jako bardzo średni, pod tym względem. Zapach jest dosyć mocny, perfumowany. Nie przepadam za takimi kosmetykami.
Działania przeciw zmarszczkom nie zauważyłam. Rozjaśniania przebarwień również.
Wydajność standardowa, jak dla mnie. Przy kilkukrotnym smarowaniu dłoni w ciągu dnia, używałam go przez ok. 2 miesiące.
Ot taki średniaczek i do tego bardzo przeciętny.


Składniki:
Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Helianthus Annuus Seed Oil, Ceteareth-25, Glyceryl Oleate, Dimethicone, Propylene Glycol, Parfum, Tocopheryl Acetate, Citrus Aurantifolia Fruit Extract, Acacia Seyal Gum Extract, Cucumis Sativus Fruit Extract, Cucumis Melo Fruit Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Citrus Limonum Fruit Extract, Disodium EDTA, DMDM Hydantoin, Methylchlorosothiazolinone, Methylisothiazolinone, Sodium Citrate, Alpha-isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Limonene, Linalool.



Róża :

Jest barwy lekko różowej, o przyjemnej, gęstej konsystencji. Bardzo dobrze się rozprowadza na dłoniach. Szybko wchłania. Bardzo fajnie nawilża. W odróżnieniu od Akacji działanie nawilżające jest dłuższe i szybko nie znika. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, bo się nie spodziewałam, ale jak napisał producent ten krem "wzmacnia i nawilża", więc napisał prawdę. Jakoś nie spodziewam się działania odmładzającego.
Zapach jest boski, po prostu boski. Genialnie różany, idealny dla mnie.
Ogólnie krem godny polecenia.














 

Komentarze

Popularne posty