Kosmetyki za grosik

No, może troszeczkę przesadziłam, że to tylko jeden grosik, raczej tyle grosików :
ale jednak są dosyć tanie. Wszystkie pochodzą z Biedronki i zostały zakupione podczas dodatkowych promocji. Czyli korzystnie.
Pierwszym z nich jest Natei Naturals Szampon do włosów suchych i zniszczonych.
Cena regularna to 3,99 zł, ja zapłaciłam za niego 2,99 zł ( w promocji -20%) za 500 ml.
Szampon do włosów Intensywna regeneracja został opracowany przez specjalistów z myślą o zdrowych i pięknych włosach. Specjalnie opracowana receptura z zawartością olejku migdałowego oraz olejku z orzechów macadamia pielęgnuje i odżywia suche oraz zniszczone włosy nadając im puszystość i poprawiając nawilżenie. Dzięki delikatnej konsystencji szampon jest wyjątkowo przyjemny w użyciu.
 
Składniki: Aqua, SLS, Glycerin, Cocamide DEA, Glycol Distearate, Laureth-4,Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Ammonium Lauryl Sulfate, Polyquaternium-7, Coco-Glucoside, Glyeryl Oleate, Sodium Styrene/Acrylates Copolymer, Hydrolyzed Ceratonia Siliqua Seed Extract, Zea Mays Starch, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Citric Acid, Parfum, PEG-60 Almond Glycerides, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Tocopherol, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Cl 19140, Cl42051.
 
Nie oczekiwałam od tego szamponu zbyt wiele, dlatego też byłam z niego nawet zadowolona.
Zalety:
+cena
+poręczna butelka z otwarciem, niewielki otwór, przez który wylewała się odpowiednia ilość kosmetyku
+był bardzo łagodny
+przyjemny zapach
+nawilżał włosy
+ włosy były miękkie, bardzo ładnie się układały, co dla mnie było szczególnie istotnie, bo wcześniej używałam szamponu nawilżającego Isany i włosy wyglądały strasznie.
 
+/- mi kolor miętowy szamponu nie pasował ani do butelki, ani do zapachu, ale jakoś nie przeszkadzał.
 
Wady:
- dość sporo trzeba było wylać szamponu na jednorazowe umycie włosów
- szybko się skończył, zużyłam w 1,5 miesiąca
- należało myć włosy codziennie, bo niestety, ale nie wyglądały już świeżo
- skład, jest dosyć hmm... hmmm... chemiczny, jakby na to nie patrzeć.
 
Podsumowując jednak, muszę stwierdzić, że szampon był przyjemny i podczas użytkowania mogłam stwierdzić, że producent napisał prawdę na opakowaniu.
 
Kolejną fajną propozycja z Biedronki są mydła w kostce Fruit Kiss Sensual. Dostępne są 3 zapachy, cena regularna to 0,99 zł, ja kupiłam za 0,63 zł za 100 g.
Aktualnie używam takiego mydełka o zapachu gruszki

 
Owocowe mydło o świeżym zapachu, z dodatkiem ekstraktu z soczystej gruszki i witaminy E. Polecane do codziennej pielęgnacji całego ciała.
 
Składniki: Sodium Tallowate, Sodium Palmate, Sodium Cocoate, Sodium Palm Kernelate, Aqua, Glycerin, Talc, Parfum, Sodium Chloride, Palm Acid, Propylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Palm Kernel Acid, Zea Mays Starch, Pyrus Communis Fruit Extract, Tetrasodium EDTA, Tetrasodium Etidronate, Geraniol, Cl 77891, Cl11680.
 

Mydło jak mydło, tyle tylko, że o ślicznym zapachu gruszki. Naprawdę jest bardzo przyjemny i dosyć wyczuwalny, ale nie bardzo mocny. Aha no i rzeczywiście kojarzy się z gruszką. Obecnie używam go do mycia rąk - troszkę je wysusza. Jest ładnie wyprofilowane od dołu, więc super układa się w dłoni. Kostka jest dosyć twarda, więc nie rozmięka w mydelniczce.
 
Trzecim, fajnym kosmetykiem jest Skino łagodna pianka do golenia dla skóry wrażliwej. Cena - 3,49 zł za 300 ml. Jest to męska pianka do golenia, ale tak się składa, że czasami używam czegoś takiego do depilacji nóg. Używałam jednak do tej pory pianek przeznaczonych dla kobiet, jednak te dla mężczyzn są znacznie lepsze ( hmm.... nie mówcie mężowi mojemu, ale używałam wcześniej jego pianki z Nivea i Gilette i byłam zachwycona), no maszynki też.
Wygląda to to tak, czyli dosyć puszyście i w sumie to niewielka ilość wystarcza na pokrycie całych nóg, więc jest bardzo wydajna. Pachnie też przyjemnie, dosyć świeżo, ale nie jest to żaden morski zapach. Bardzo intensywnie przylega do nóg, więc bardzo łatwo depiluje się nawet cienkie włoski. Na pewno jeszcze do niej wrócę.
 
Składniki: Aqua, Glycerin, Trietanolamine, Palmitic Acid, Laureth-23, Stearic Acid, Propane, Butane, PEG-12 Dimethicone, Isobutane, Persea Gratissima Oil, Parfum, Stearyl Alcohol, Hydroxypropyl Methylcellulose, PEG-7M, Glycine Soja Oil, Propylene Glycol, Gossypium Herbaceum Seed Extract, Chamomill Recutita Flower Extract, BHT, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isabutylparaben.

Komentarze

Popularne posty