Ziaja Tonik Rumiankowy


Jego pojemność to 200 ml, tutaj jeszcze w starym opakowaniu.


Delikatny bezalkoholowy tonik do codziennej pielęgnacji twarzy i szyi.

DZIAŁANIE
Łagodnie oczyszcza naskórek.
Doskonale nawilża i tonizuje skórę.
Wykazuje skuteczne działanie kojące.
Przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.

WSKAZANIA
Polecany do każdego rodzaju cery.


Skład : Aqua (Water), Propylene Glycol, Panthenol, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Hexyl Cinnamal, Citronellol, Geraniol, Butylphenyl Methylpropional, Citric Acid.

Używałam go strasznie, strasznie długo. Miałam przerwę na płyn micelarny, ok 2 miesięcy, a później znowu wróciłam do tego kosmetyku między innymi.
To nie jest zły produkt, właściwie to nawet go lubiłam, ale strasznie wydajny był, naprawdę. Nie mogłam się doczekać kiedy go skończę. Poza tym robił to co tonik powinien robić, czyli : nawilżał, tonizował i odświeżał. Po jego użyciu skóra się nie lepiła. Szybko się wchłaniał, więc można było przystąpić do kolejnego etapu, czyli nakładania kremu.
Dodatkowo, cena jest bardzo zachęcająca, więc warto wypróbować.



Komentarze

Popularne posty