Ziaja, Krem do Rąk z Proteinami Jedwabiu i Prowitaminą B5, Wygładza Nawilża Łagodzi


Odczuwalnie nawilża skórę dłoni. Doskonale zmiękcza i wygładza naskórek. Łagodzi podrażnienia dłoni, szczególnie po pracach domowych. Pielęgnuje oraz wzmacnia paznokcie. Subtelnie pachnie i szybko się wchłania. Idealny do używania w każdym momencie dnia.
 
Składniki: Aqua, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Cetearyl Alcohol, Dimethicone Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Hydrogenated Coco-Glycerides, Cera Microcristallina, Paraffin, Panthenol, Hydrolyzed Silk, Stearic Acid, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Sodium Polyacrylate, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylene Glycol, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Benzyl Salicylate, Coumarin, Amyl Cinnamal, Limonene, Cinnamyl Alcohol.

Kupiłam w hipermarkecie Auchan, za 3,29 zł. Krem ma pojemność 100 ml. Skład chemiczny jest po prostu obłędny. Dłuższego się już chyba nie dało napisać dla kremu do rąk.
To takie pierwsze spostrzeżenie.
Nie kupię więcej, oceniam go jako średni krem z minusem. Przetestowałam i stwierdzam, że to nic specjalnego.
Działanie nawilżające było raczej krótkotrwałe. Dosyć szybko "znikał" ze skóry i miałam wrażenie, że skóra jest jeszcze bardziej przesuszona niż przed użyciem kremu.
Zapach kremu wcale nie był dla mnie taki subtelny. Wręcz mnie przytłaczał i z czasem zaczął denerwować.
Konsystencja była kremowo - płynna, lekka, nie treściwa.
 
Wygładza - może na chwilkę. 
Nawilża - owszem, ale na krótko
Łagodzi - nie zaobserwowałam.  
 

 

Komentarze

Popularne posty