Teva Kutno, Beauty Aescin Piękne Nogi, Żel z Kasztanowcem i Miłorzębem do Pielęgnacji Skóry Nóg i Stóp
    Żel polecany osobom u których występuje uczucie ciężkości i napięcia nóg. Żel zawiera wyciąg z kasztanowca zwyczajnego i miłorzębu japońskiego.
     
     
    Składniki: Aqua, Aesculus Hippocastanum Extract, Ginkgo Biloba Extract, Carbomer, Sodium Hydroxide, Ethylparaben, 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol.
     
     
    Posiadałam kilkanaście próbek, każda po 15 ml. Dostałam je jako gratis do zakupów w aptece. Nie mam pojęcia, czy ten żel jest jeszcze dostępny w sprzedaży, bo zajęło mi troszkę czasu zużycie tych kilku próbek. Ale tak to już jest, gdy kosmetyk nie robi Absolutnie Nic i nie wiadomo za bardzo po co się go stosuje. Miałam pracę stojącą i bardzo często odczuwałam zmęczone nogi, więc siłą rzeczy stosowałam to cudo. Ma przyjazny, krótki skład, ale co z tego, jeśli zupełnie nie pomaga na zmęczone nogi, czy stopy. Nawet po jego schłodzeniu. Mało wydajny. Jedynym plusem było to, że dobrze się rozprowadzał i nie pozostawiał tłustej warstwy.


 

Komentarze

Popularne posty